Aralık 04, 2008

Bittiğim An...



Herif bir yandan, masanın altından kızı kurcalarken, bir yandan da kaldığı yatakhanede bir herifin bir kutu aspirin alıp nasıl canına kıymak üzere olduğunu filan anlatıyordu. Kız durmadan, "Ay, ne korkunç şey... Yapma, sevgilim. Lütfen yapma. Burda olmaz," diyordu. Düşünün yani, herif aynı anda hem kızı kurcalıyor, hem de canına kıymaya kalkışan birini anlatıyor! Bittim buna.

Bu adamın ironisine bayılıyorum,tamlamaya bakar mısın:

Elinizi sıkarken kırk parmağınızı birden kırmazsa, yavşak olacağını sanan türden bir herif...

Hele şuna bir bakın;

Sorun şu; bir kızla -yani, orospularla filan değil- bu iş tam olacak gibiyken, başlıyor durmadan size dur demeye. Benim derdim de bu işte; duruyorum.

Bayılıyorum bu adama. :)


Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklar

0 yorum: