Kasım 09, 2008

As Good As It Gets


-İnsanlar onlara ihtiyacın olduğunu anladıkları anda, çekip gitmekle tehdit ederler.


***

-Nasıl oluyor da kadınları bu derece iyi yazabiliyorsunuz?

-Bir erkeği düşünüyorum, sonra da mantık ve sorumluluğu çıkarıyorum.



***

-Daha iyi bir adam olabilmeyi arzulatıyorsun bana.


***

-Dünya'daki en harika kadının sen olduğunu bilen dünya üzerindeki tek kişi ben olabilirim. Yaptığın her bir şeyde ne kadar inanılmaz olduğunu anlayabilen tek kişi ben olabilirim ve Spencer'a karşı nasıl davrandığını bilen. Spence'e.
Sahip olduğun her düşünceyi dobra dobra söylemen ve neredeyse her zaman ifade ettiğin her şeyin tamamen dürüstlük ve iyilik hakkında olması.Bence, çoğu insan sendeki bu özelliği gözden kaçırıyor. Onlara yemeğini getirirken masalarını temizlerken seni izlemelerini, hayattaki en muhteşem kadınla karşılaştıklarının farkında olmayışlarını şaşkınlıkla seyrediyorum. Gerçek şu ki; onların göremediklerini görmek, kendimi daha iyi hissettiriyor.

0 yorum: